Verfijn resultaten
Rubriek
Auteur
Bindwijze
Jaar van uitgave
Geillustreerd
Copy and concept Copy and concept ISBN 9789001838720
Bindwijze: Audio
Meer info
Copy and concept - Audio
Inleiding tot de marketing Inleiding tot de marketing ISBN 9789001797096
Bindwijze: Audio
Meer info
Inleiding tot de marketing - Audio
Marketingcommunicatie in 14 stappen Marketingcommunicatie in 14 stappen ISBN 9789001820596
Bindwijze: Audio
Meer info
Marketingcommunicatie in 14 stappen - Audio
Hotelmarketing Hotelmarketing ISBN 9789044131284
Bindwijze: Audio
Meer info
Hotelmarketing - Audio
Generatie Einstein op de werkvloer Generatie Einstein op de werkvloer ISBN 9789043016384
Bindwijze: Audio
Meer info
Generatie Einstein op de werkvloer - Audio
Cool ! Cool ! ISBN 9789043015899
Bindwijze: Audio
Meer info
Cool ! - Audio
Selling Blue Elephants Selling Blue Elephants ISBN 9789043015295
Bindwijze: Audio
Meer info
Selling Blue Elephants - Audio
Trends Trends ISBN 9789043010825
Bindwijze: Audio
Meer info
Trends - Audio
Internetmarketing voor Dummies Internetmarketing voor Dummies ISBN 9789043018685
Bindwijze: Audio
Meer info
Internetmarketing voor Dummies - Audio
Guerrillamarketing voor Dummies Guerrillamarketing voor Dummies ISBN 9789043018166
Bindwijze: Audio
Meer info
Guerrillamarketing voor Dummies - Audio
Praktijkgericht marktonderzoek Praktijkgericht marktonderzoek ISBN 9789047300021
Bindwijze: Audio
Meer info
Praktijkgericht marktonderzoek - Audio
Marketingplanning en strategie Marketingplanning en strategie ISBN 9789047300045
Bindwijze: Audio
Meer info
Marketingplanning en strategie - Audio
Positionering - Stappenplan voor een scherpe positionering Positionering - Stappenplan voor een scherpe positionering ISBN 9789047300175
Bindwijze: Audio
Meer info
Positionering - Stappenplan voor een scherpe positionering - Audio
Events & Beleven Events & Beleven ISBN 9789047300564
Bindwijze: Audio
Meer info
Events & Beleven - Audio
Product en consument Product en consument ISBN 9789051897623
Bindwijze: Audio
Meer info
Product en consument - Audio
Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases ISBN 9789051894172
Bindwijze: Audio
Meer info
Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases - Audio