De Starbucks strategie van Joseph Michelli
Blink net zo uit als Starbucks!
Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.
‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager
Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.
€ 24.43
Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Bedrijfskunde |
Rubriek | Management algemeen |
NUR code | 801 |
Betrokkenen | Auteur: Joseph Michelli Auteur: Joseph A. Michelli, Joseph A. Vertaler: Gerard Grasman, Gerard |
ISBN | 9789000336814 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Jaar uitgave | 2014 |
Taal | nl |
Druk | 1 |
Geïllustreerd | Nee |
Publicatie status | Active |
De-starbucks-strategie kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10