Handboek Marketing 4.0 van Paul Postma, Paul
Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.
€ 37.95
Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Bedrijfskunde |
Rubriek | Marketing |
NUR code | 802 |
Betrokkenen | Auteur: Paul Postma, Paul |
ISBN | 9789024400584 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Jaar uitgave | 2018 |
Taal | nl |
Druk | 1 |
Geïllustreerd | Nee |
Publicatie status | Active |
Handboek-marketing-40 kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10