Mood maker van


Gastheerschap en gastvrijheid staan volop in de belangstelling binnen de dienstverlening: het leidt tot loyale klanten en hogere besteding. Veel organisaties zoeken naar manieren om gastheerschap te ontwikkelen. In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie. Mood Makers zijn medewerkers die daarin uitblinken: zij geven gasten een welkom gevoel en spelen in op hun behoeften. De kunst is de energie van deze Mood Makers te gebruiken als inspiratie bron voor anderen. Dit boek laat zien hoe gastvrije bedrijven kunnen worden ontwikkeld en wat daarvoor nodig is. Organisaties moeten vooral investeren in me dewerkers en aan de slag gaan met de organisatiecultuur. Mood Maker laat zien hoe veranderaars hun organisatie in beweging kunnen krijgen. Het gaat uit van een uitgebalanceerd gedachtegoed dat de auteurs suc cesvol aan de praktijk hebben getoetst. Mood Maker is geschreven voor iedereen die betrokken is bij organisa tieverandering en ontwikkeling. Het is ook geschikt voor Hotelschool en Facility Managementopleidingen.

Auteur Jan Hokkeling
ISBN 9789024401932 Bindwijze Paperback / softback
25.90 Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis >> Meteen bestellen bij
Mood maker
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Management algemeen
NUR code 801
Betrokkenen Auteur: Jan Hokkeling
Auteur: Jan Hokkeling, Jan
Redacteur: Richard Heeres
Auteur: Laura de la Mar
Auteur: Laura de la Mar, Laura
Redacteur: Richard Heeres, Richard
ISBN 9789024401932
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2012
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Mood-maker kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review