Het social media handboek voor coaches van


Coaching draait om mensen: hun gedrag, hun omgeving, behoeften, wensen, vragen. Steeds vaker gebruiken ze social media en vaak de hele dag door. Online en offline gedrag zijn niet meer los van elkaar te zien. Als je als coach begrijpt wat social media kunnen bijdragen aan je werk en de kansen en valkuilen ervan kent, maak je je werk niet alleen leuker, maar ook beter. Vergaren van kennis, sparren met collega's, beantwoorden van onbeantwoordbare vragen, werven van klanten, feedback geven aan coachees - social media bieden kansen voor al deze mogelijkheden.

Het social media handboek voor coaches laat zien wat social media kunnen betekenen voor coaches in alle aspecten van hun werk. Dit praktische boek biedt handvatten om effectief en efficiƫnt met social media te werken en ze bewust als tool in te zetten. Het geeft inzicht in wat de diverse platforms te bieden hebben en hoe ze zowel coaches als coachees helpen om het maximale uit zichzelf te halen.

Fiona Stoop (eigenaar van bureau PintaPeople) is gepassioneerd businesscoach/trainer met specialisme personal branding en social media. Fiona trainde en coachte de afgelopen jaren met succes honderden mensen in social media en personal branding.

Auteur Fiona Stoop
ISBN 9789024402762 Bindwijze Paperback / softback
22.50 Levertijd: Reserveer nu >> Meteen bestellen bij
Het social media handboek voor coaches
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Leidinggeven, coachen
NUR code 808
Betrokkenen Auteur: Fiona Stoop
Auteur: Fiona Stoop, Fiona
ISBN 9789024402762
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2013
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Het-social-media-handboek-voor-coaches kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review