Handboek mobiele strategie van


Klanten shoppen steeds meer online via hun telefoon of tablet. Concurrenten slagen er met hun mobiele strategie in om een groter marktaandeel te verwerven. En steeds vaker zetten nieuwe, in beginsel branche- of marktvreemde partijen, bestaande markten met een mobiele toepassing op zijn kop. Het grote aantal (dreigende) faillissementen onder gevestigde organisaties en merken bewijst dat veel organisaties worstelen met hun antwoord op trends en ontwikkelingen in het mobiele tijdperk. Nu kiezen voor een mobiele strategie is dus cruciaal voor overleven op de lange termijn. Handboek mobiele strategie ondersteunt ondernemers, business- en marketingmanagers die relatief onbekend zijn met het opereren op het mobiele platform, maar die de volgende stap willen zetten in het mobiele domein. Het geeft inzicht in de trends en ontwikkelingen die spelen op dit gebied. Dit boek geeft inzicht in de geheimen achter grote internationale mobiele successen, het helpt je met het formuleren van een strategie, en bevat vele praktische tips voor de implementatie ervan. E-book Deze titel is verkrijgbaar als e-book. Meer informatie over e-books vindt u op de pagina Klantenservice.

Auteur Bart van Asten, Bart
ISBN 9789024406630 Bindwijze Paperback / softback
29.99 Levertijd: Wordt verstuurd binnen: Ca. 6 werkdagen
>> Meteen bestellen bij
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Management algemeen
NUR code 801
Betrokkenen Auteur: Bart van Asten, Bart
ISBN 9789024406630
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2016
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Handboek-mobiele-strategie kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review