The medium kills the message van Pieter van den Blink, Pieter
Internationaal journalist Pieter van den Blink legt in 'The medium kills the message' hedendaagse journalistiek langs de meetlat. Informatie is steeds onmiddellijk beschikbaar en blijft dat vaak ook; sociale media hebben invloed op het maatschappelijk debat; amusement speelt een rol in het verdienmodel van een journalistiek medium. Wat betekent dit? Hoe is de journalistieke boodschap hierdoor veranderd?
€ 9.40
Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Theologie |
Rubriek | Filosofie algemeen |
NUR code | 730 |
Betrokkenen | Auteur: Pieter van den Blink, Pieter Auteur: Katrien Gottlieb, Katrien |
ISBN | 9789026335976 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Jaar uitgave | 2016 |
Taal | nl |
Druk | 1 |
Geïllustreerd | Nee |
Publicatie status | Active |
The-medium-kills-the-message kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10