Het merk ik van

Volkskrant banen

Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het crucial jezelf als professional en persoonlijkheid te onderscheiden. Het merk IK® helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend nee rte zetten.
In Het merk IK® weten de auteurs de lezer met hun aanstekelijke visie uit te dagen zichzelf opnieuw te ontdekken als sterk en onderscheidend merk. Aan de hand van talloze voorbeelden van bekende merkpersoonlijkheden als johan Cruijff, Jorf Kelder en Linda de Mol ervaart de lezer de kracht van kiezen, helder communiceren en authenticiteit. Aan bod komen onder andere:
- je kans op een baan vergroten
- duidelijk herkenbaar zijn op basis van je kwaliteiten, passies en eigenaardigheden
- jezelf al seen sterk en authentiek merk positioneren
Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst.
Mark van de Grift is brandmanager Red Bull. Sinds 2002 verzorgen zij het programma TalentBranding voor particulieren en bedrijven.
Het merk IK® behoort tot een serie boeken van Volkskrant Banen en het Spectrum over solliciteren en succesvol functioneren in een (nieuwe) baan. Kenmerkend voor deze boeken is actualiteit, praktijkvoorbeelden en een benadering die, anders dan in veel goeroeboeken, de lezer eigen keuzes laat maken.

Auteur Mark van de Grift, Mark
ISBN 9789027499745 Bindwijze Paperback / softback
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Management algemeen
NUR code 801
Betrokkenen Auteur: Mark van de Grift, Mark
Auteur: Huub van Zwieten, Huub
Onbekend: H. van Zwieten
Auteur: M. van de Grift
ISBN 9789027499745
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2005
Taal nl
Druk 8
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Het-merk-ik kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review