Vraagsturing en competenties van


Wat betekent het invoeren van vraagsturing voor uw organisatie en uw medewerkers? Hoe kunt u de vertaalslag maken van het concept 'cliëntgericht werken' naar de praktische invulling ervan in uw organisatie? Welke competenties worden hierbij van uw medewerkers verwacht? Leven deze vragen ook bij u? Na het lezen van dit boek zult u beseffen dat niet alleen het juiste gedrag en de houding van de medewerkers ertoe doen. Ook het anders organiseren van de processen en werkwijzen in uw organisatie is van groot belang voor het vormgeven van vraagsturing. In dit boek wordt de theorie verduidelijkt met voorbeelden uit de praktijk. Ook krijgt u bruikbare 'tools' en adviezen, die u ondersteunen bij het leiding geven aan dit veranderproces.

Auteur B.C.M. Tuin, B.C.M.
ISBN 9789031346059 Bindwijze Paperback / softback
42.99 Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis >> Meteen bestellen bij
Vraagsturing en competenties
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Management algemeen
NUR code 801
Betrokkenen Auteur: B.C.M. Tuin, B.C.M.
Auteur: B.C.M. Tuin
Auteur: W.M.M. Beijer, W.M.M.
Auteur: W.M.M. Beijer
Auteur: H.L. Akkerboom
Auteur: H.L. Akkerboom, H.L.
ISBN 9789031346059
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2005
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Vraagsturing-en-competenties kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review