Het pedagogisch quotiënt van


De kernvraag van dit boek is: wat is de pedagogische kwaliteit? Is het mogelijk hiervoor normen te ontwikkelen? Welke kwaliteitseisen kun je opstellen bij de beoordeling van gezinnen, ouders, agogische instellingen en hen die hierbij beroepshalve betrokken zijn? Dit boek geeft antwoord op de vragen die betrekking hebben op de pedagogische kwaliteiten van professionals (en instanties) als het gaat om opvoeding, hulpverlening, onderwijs en educatie. Dit gebeurt vanuit vier perspectieven: een algemeen pedagogisch perspectief, een orthopedagogisch perspectief, een onderwijskundig perspectief en een andragogisch perspectief.Dit boek bestaat uit twee delen: een deel over opvoeding en hulpverlening en een deel over onderwijs en educatie.

Auteur H.T.A. Amsing, H.T.A.
ISBN 9789031361380 Bindwijze Paperback / softback
40.99 Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis >> Meteen bestellen bij
Het pedagogisch quotiënt
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Onderwijs algemeen
Rubriek Pedagogiek
NUR code 847
Betrokkenen Auteur: H.T.A. Amsing, H.T.A.
Auteur: H.T.A. Amsing
Auteur: H. lutje Spelberg, H.
Auteur: H. lutje Spelberg
Auteur: A.E.M.G. Minnaert, A.E.M.G.
Auteur: A.E.M.G. Minnaert
ISBN 9789031361380
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2009
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Het-pedagogisch-quotient kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review