Account management 3.0 van


Account management 3.0 is een leer- en studieboek om met meer bedrijfseconomisch inzicht professioneel account management toe te passen. Het handboek gaat verder dan 'verkopen' - het credo 'We verkopen niet, de klant koopt!' wordt op een inspirerende manier uitgewerkt. Uitgebreid en praktijkgericht gaat het handboek in op het arsenaal aan vaardigheden en instrumenten voor account management, zoals een accountplan maken, een klanten- portfolio evalueren, strategische werkmodellen opstellen en bedrijfseconomische berekeningen maken. Ook recente inzichten in het vakgebied 'inkoop' zijn in het boek geïntegreerd. Voor de bedrijfspraktijk is het een vernieuwende kijk op professioneel account management. Er wordt duidelijk gemaakt dat solution selling evolueert naar nieuwe klantenbenaderingen, gebaseerd op insight selling. Een uitdagende en boeiende evolutie in het commerciële vakgebied. Bij het handboek hoort een e-learning module met praktijk- oefeningen en -voorbeelden om de materie op een inter- actieve en geactualiseerde manier in te oefenen.

Auteur Johan A.M. Vanhaverbeke, Johan A.M.
ISBN 9789033496295 Bindwijze Paperback / softback
38.00 Levertijd: 3 werkdagen >> Meteen bestellen bij
Account management 3.0
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Economie en bedrijf algemeen
Rubriek Accountancy en administratie
NUR code 786
Betrokkenen Auteur: Johan A.M. Vanhaverbeke, Johan A.M.
Auteur: Johan Vanhaverbeke, Johan
ISBN 9789033496295
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2014
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Account-management-30 kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review