Wie vraagt wordt beter! van




  • Wat levert nu precies waarde op voor de patiënt? 
  • Hoe haal je het maximale uit je mensen? 
  • Waar ligt je focus? 
  • En waarin kun je jezelf nog verbeteren?                                 



Als je als leidinggevende in de zorg de lean werkwijze hanteert, kijk je elke dag wat er gebeurt op de werkvloer en wat er beter kan. Je verbindt team, patiënt en organisatie en stuurt op de best mogelijke patiëntenzorg.

Volgens Kjeld Aij maak je je deze rol eigen door de juiste vragen te stellen. In dit boek lees je wat hij zelf als directeur van de divisie Acute Zorg bij VU medisch centrum tegenkwam en hoe hij anders naar het werk en de patiënt leerde kijken. Zijn persoonlijke ervaringen, opgetekend door Petra ter Veer en Annelies Kruse, maken het boek uiterst herkenbaar voor de zorgprofessional. Ook voor leidinggevenden in andere sectoren is het echter zeer de moeite waard.


Wie dit gelezen heeft, beseft waar lean nu echt over gaat en is beter in staat anderen aan te sturen en te coachen. Een must read voor iedereen die op een bevlogen manier met lean aan de slag wil.

 


Auteur Kjeld Aij, Kjeld
ISBN 9789036818162 Bindwijze Paperback / softback
25.95 Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL)
>> Meteen bestellen bij
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Management algemeen
NUR code 801
Betrokkenen Auteur: Kjeld Aij, Kjeld
Ilustrator: Petra Veer, Petra
Redacteur: Annelies Kruse, Annelies
ISBN 9789036818162
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2017
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Wie-vraagt-wordt-beter kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review