Wie vraagt wordt beter! van Kjeld Aij, Kjeld
- Wat levert nu precies waarde op voor de patiënt?
- Hoe haal je het maximale uit je mensen?
- Waar ligt je focus?
- En waarin kun je jezelf nog verbeteren?
Als je als leidinggevende in de zorg de lean werkwijze hanteert, kijk je elke dag wat er gebeurt op de werkvloer en wat er beter kan. Je verbindt team, patiënt en organisatie en stuurt op de best mogelijke patiëntenzorg.
Volgens Kjeld Aij maak je je deze rol eigen door de juiste vragen te stellen. In dit boek lees je wat hij zelf als directeur van de divisie Acute Zorg bij VU medisch centrum tegenkwam en hoe hij anders naar het werk en de patiënt leerde kijken. Zijn persoonlijke ervaringen, opgetekend door Petra ter Veer en Annelies Kruse, maken het boek uiterst herkenbaar voor de zorgprofessional. Ook voor leidinggevenden in andere sectoren is het echter zeer de moeite waard.
Wie dit gelezen heeft, beseft waar lean nu echt over gaat en is beter in staat anderen aan te sturen en te coachen. Een must read voor iedereen die op een bevlogen manier met lean aan de slag wil.
€ 25.95
Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Bedrijfskunde |
Rubriek | Management algemeen |
NUR code | 801 |
Betrokkenen | Auteur: Kjeld Aij, Kjeld Ilustrator: Petra Veer, Petra Redacteur: Annelies Kruse, Annelies |
ISBN | 9789036818162 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Jaar uitgave | 2017 |
Taal | nl |
Druk | 1 |
Geïllustreerd | Nee |
Publicatie status | Active |
Wie-vraagt-wordt-beter kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10