De cliënt centraal, hoe doen we dat? van


Praktisch en educatief
De cliënt centraal, hoe doen we dat? is een praktisch hulpmiddel bij begeleidings- en trainingstrajecten. Ook voor onderwijsdoelen is dit boek waardevol, bijvoorbeeld in opleidingen voor operationeel managers en post-hbo-opleidingen of ander vervolgonderwijs in de zorg.

Over de auteur
Drs. Gabriëlle Verbeek MBA is directeur en senior-adviseur van bureau Artemea, dat zich richt op de ontwikkeling van vraagsturing en innovatie in de zorg. Zij heeft ook het boek De cliënt centraal, wat nu? Management van vraaggerichte en vraaggestuurde zorg geschreven, een boek voor managers die op strategisch en tactisch niveau aan vraaggerichte zorg werken. De twee boeken kunnen goed gecombineerd worden als een organisatie vraaggerichte of vraaggestuurde zorg gaat aanbieden.


Auteur Gabrielle Verbeek, Gabrielle
ISBN 9789036818421 Bindwijze Paperback / softback
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Paramedisch algemeen
Rubriek Verpleegkunde en ziekenverzorging
NUR code 897
Betrokkenen Auteur: Gabrielle Verbeek, Gabrielle
ISBN 9789036818421
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2017
Taal nl
Druk 3
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
De-client-centraal-hoe-doen-we-dat kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review