Marketing van Michael R. Solomon
Draag je Replay of G-Star? Drink je Heineken of Grolsch? Beluister je Nicki Minaj of David Guetta via Spotify? Ben je verzekerd via OHRA of InShared? Dit zijn zomaar wat keuzes die mensen dagelijks maken, omdat ze vertrouwen op de kwaliteit van de merknaam, het bedrijf of de organisatie. De sleutel tot een succesvolle onderneming zijn marketeers: innovatieve mensen die creatieve beslissingen nemen over de beste manier om een nieuw product uit de winkelschappen te doen vliegen.
Marketing, een reallife-perspectief is het enige boek dat marketing presenteert vanuit het perspectief van de mensen die marketing doen. In dit boek maak je kennis met marketeers van toonaangevende bedrijven. Aan de hand van reƫle marketingdilemma's leer je met behulp van het theoretische kader welke beslissingen marketeers dagelijks nemen en hoe je daar kritisch naar kunt kijken. Deze geactualiseerde editie is gebaseerd op feedback uit de markt,
bevat nieuwe openingscases en laat in ieder hoofdstuk nieuwe marketingprofessionals aan het woord.
Dit boek is geschreven voor studenten die een opleiding volgen in het hoger economisch onderwijs. Het wordt geleverd met een toegangscode voor de website Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl staat voor zowel studenten als docenten veel extra studie- en lesmateriaal, zoals vragen, cases, marketingberekeningen en de uitwerking van een marketingplan.
Michael R. Solomon, Greg W. Marshall en Elnora W. Stuart zijn werkzaam als hoogleraar Marketing aan verschillende universiteiten in de Verenigde Staten. Dit boek is bewerkt voor de Nederlandstalige markt door Ton Borchert, Enrico Deetman, Herman de Pagter, Wilco Uitslag en Keimpe de Vries, allen werkzaam in het hoger onderwijs.
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Economie, recht en bedrijfskunde algemeen |
Rubriek | Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS |
NUR code | 163 |
Betrokkenen | Auteur: Michael R. Solomon Auteur: Michael R. Solomon, Michael R. Auteur: Greg W. Marshall, Greg W. Auteur: Greg W. Marshall Auteur: Elnora Stuart, Elnora Auteur: Elnora Stuart Vertaler: Ingrid Smeets Vertaler: Ingrid Smeets, Ingrid |
ISBN | 9789043023580 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Jaar uitgave | 2012 |
Taal | nl |
Druk | 7 |
Geïllustreerd | Ja |
Publicatie status | Active |
Marketing kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10