Brand design met van


Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design een begrip geworden in directiekamers en marketingopleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante merkidentiteit, onderscheidende visuele identiteit en geloofwaardige merkuitingen.

Deze vijfde editie bouwt voort op het succes van de 4e editie, met het Brand Design-model als basis. Met bondige theorie, nuttige modellen als de Merk-Wijzer en veel recente praktijkvoorbeelden. Aangevuld met een extra hoofdstuk over Brand Activation, een nieuw model om de Customer Journey in kaart te brengen en een dubbele Fair Trade Original case.

Auteur Ruud Boer, Ruud
ISBN 9789043032315 Bindwijze Hardback
42.95 Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld is volgende werkdag in huis! >> Meteen bestellen bij
Brand design met
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Economie, recht en bedrijfskunde algemeen
Rubriek Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS
NUR code 163
Betrokkenen Auteur: Ruud Boer, Ruud
ISBN 9789043032315
Bindwijze Hardback
Jaar uitgave 2015
Taal nl
Druk 5
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Brand-design-met kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review