Strategisch merkenmanagement van Nathalie Kuilder, Nathalie
Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede manier te beheren. Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van branding inzichtelijk.
Onderwerpen die onder meer aan bod komen zijn:
* de merkpositionering en de identificatie van merkwaarden
* het creƫren van klantgerichte en sociale merkmeerwaarde
* de rol van het merk in relatie tot mens, markt en maatschappij
* het bouwen, beheren en meten van toekomstbestendige merkmeerwaarde
* de merkarchitectuur (merkportfolio) van corporate en product- en dienstmerken
* nieuwe neurowetenschappelijke en psychologische inzichten in branding
Nieuw in de vierde editie
In deze vierde editie zijn de inzichten van Kevin Lane Keller verdiept, verbreed en geactualiseerd met relevante inzichten in modern merkenbeleid en de steeds belangrijker wordende rol van brandmanagement als leidend principe voor organisaties. Er zijn nieuwe hoofdstukken toegevoegd over het toekomstbestendig ontwikkelen van merken, nieuwe psychologische en sociologische inzichten met betrekking tot branding en consumentengedrag, en er wordt aandacht besteed aan duurzaam merkleiderschap.
MyLab | Nederlandstalig
Dit boek wordt vergezeld van een nieuwe digitale leeromgeving, MyLab | Nederlandstalig. MyLab bevat een interactieve eText en verdiepingsmateriaal en cases met opdrachten. Alle modellen en andere figuren uit het boek zijn er overzichtelijk te raadplegen.
Doelgroep
Strategisch merkenmanagement is geschreven voor studenten in het hoger economisch onderwijs en voor de beroepspraktijk in design en management van merken, marketing en marketingcommunicatie.
Over de auteurs
Kevin Lane Keller is hoogleraar marketing aan Dartmouth College in New Hampshire. Hij heeft veel onderzoek gedaan en gepubliceerd over merkenmanagement.
Auteurs Ruud Heijenga en Erik Schoppen hebben veel onderzoek gedaan naar merken en schreven een volledig nieuw Deel III in deze vierde editie, en verzorgden de Nederlandse bewerking van het boek.
€ 58.95
Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Economie, recht en bedrijfskunde algemeen |
Rubriek | Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS |
NUR code | 163 |
Betrokkenen | Vertaler: Nathalie Kuilder, Nathalie Auteur: Kevin Lane Keller, Kevin Lane Auteur: Ruud Heijenga, Ruud Vertaler: Bep Fontijn, Bep Auteur: Erik Schoppen, Erik Vertaler: Miazo Vertaler: Willeke Barens, Willeke Vertaler: Jonas Vries, Jonas Redacteur: Marie-Ange de Kort, Marie-Ange |
ISBN | 9789043033084 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Jaar uitgave | 2015 |
Taal | nl |
Druk | 4 |
Geïllustreerd | Ja |
Publicatie status | Active |
Strategisch-merkenmanagement kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10