Marketing: modellen en berekeningen van


Marketing: modellen en berekeningen geeft een overzicht van modellen en commerciële calculaties die een belangrijke rol spelen in marketing. Het boek volgt de structuur van het marketingplanningsproces. De onderwerpen worden op een heldere manier uitgelegd en geïllustreerd met praktische voorbeelden en een doorlopende casus. Er wordt ruime aandacht besteed aan digitale marketing. Achter in het boek is een kernachtig overzicht opgenomen van de gebruiksmogelijkheden van alle behandelde modellen en berekeningen, dat kan helpen bij het maken van weloverwogen keuzes.
Dit boek is geschikt voor studenten aan commerciële opleidingen in het hoger onderwijs. Het is een aanvulling op marketinginleidingen en kan gebruikt worden in verschillende leerjaren. Het boek is zeer geschikt voor afstudeerders. Ook professionals kunnen hun voordeel doen met deze praktische uitgave. Op de website www.pearsonxtra.nl is extra materiaal beschikbaar.
Ton Borchert en Loes Vink hebben brede marketing praktijkervaring en zijn beiden werkzaam in het hoger beroepsonderwijs (respectievelijk Hogeschool Utrecht, HU Business School en Hotelschool The Hague).


Auteur Loes Vink, Loes
ISBN 9789043033169 Bindwijze Paperback / softback
35.95 Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld is volgende werkdag in huis! >> Meteen bestellen bij
Marketing: modellen en berekeningen
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Economie, recht en bedrijfskunde algemeen
Rubriek Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS
NUR code 163
Betrokkenen Auteur: Loes Vink, Loes
Auteur: Loes Vink
Auteur: Ton Borchert, Ton
Auteur: Ton Borchert
ISBN 9789043033169
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2014
Taal nl
Druk 3
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Marketing-modellen-en-berekeningen kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review