Het businessmodellenboek van Oliver Gassman, Oliver
De wereld verandert snel. Om te overleven moet vrijwel ieder bedrijf het huidige businessmodel tegen het licht houden en nieuwe businessmodellen ontwikkelen. En niet één keer, maar eigenlijk voortdurend, want verandering is het nieuwe normaal. Maar waar begin je met het innoveren van je businessmodel? Je hoeft niet zelf vanuit het niets een revolutionair nieuw businessmodel te bedenken. Laat je gewoon inspireren door bestaande modellen die zich al hebben bewezen. Het is veel effectiever om de businessmodellen van succesvolle bedrijven te bekijken en die aan te passen, te combineren en af te stemmen op je eigen product of markt. De kern van dit boek is daarom een uniek overzicht van 55 krachtige en innovatieve businessmodellen. Van het add-onmodel van Ryanair tot het razor-and-blademodel van Nespresso en het abonnementenmodel van Spotify. Na jarenlang onderzoek en bestudering van honderden modellen bleken deze 55 basismodellen te worden toegepast door 90 procent van alle succesvolle bedrijven. In het boek wordt duidelijk uitgelegd wat businessmodelinnovatie is en hoe je het zelf kunt aanpakken. Daarvoor introduceren de auteurs een slimme en eenvoudige methode, de Business Model Navigator, die je in staat stelt meteen met de principes uit het boek aan de slag te gaan. Het boek barst bovendien van de aansprekende cases en voorbeelden.
€ 32.89
Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Non-boeken |
Rubriek | Bedrijfskunde |
NUR code | 800 |
Betrokkenen | Auteur: Oliver Gassman, Oliver Auteur: Karolin Frankenberger, Karolin Vertaler: Tijmen Roozenboom, Tijmen Auteur: Michaela Csik, Michaela |
ISBN | 9789047008606 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Jaar uitgave | 2015 |
Taal | nl |
Druk | 1 |
Geïllustreerd | Ja |
Publicatie status | Active |
Het-businessmodellenboek kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10