Ondernemen is een ABC'tje van


Ondernemen is in beweging komen, en dat is voor veel mensen (en bedrijven) niet makkelijk. Michiel Muller, succesvol ondernemer en investeerder, maakt met deze beproefde methode de drempel een stuk lager.

Het gaat erom dat je de veilige haven (A) durft te verlaten om iets nieuws te gaan proberen. Wat dat is, en hoe je daar komt, dat is juist de fun van ondernemen. Maar zelfs als je uitstapje (B) tijdelijk is, zul je ineens nieuwe doelen zien: het gouden perspectief van een nieuwe business (C).

Muller combineert een analytische blik met slagvaardigheid en onderbouwt zijn verhaal met cases en voorbeelden, ook uit zijn eigen praktijk. Hij laat zien hoe je loskomt uit de veilige sleur en routine, hoe je omgaat met tegenslag, obstakels omzeilt, realistische doelen stelt en kansen pakt wanneer ze zich voordoen.

Michiel Muller (1964) is gewend rake klappen uit te delen, meestal samen met compagnon Marc Schröder. Met Tango (onbemande tankstations) namen ze het op tegen Shell. Met Route Mobiel kwamen ze in het vaarwater van monopolist ANWB. Daarnaast is Muller ook investeerder, onder meer in de modesector (Fashiolista.com) en online recruitment (Vonq en Qandidate.com). Zijn eerdere boek Ervaringen van een serial entrepreneur werd zevenmaal herdrukt.


Auteur Michiel Muller, Michiel
ISBN 9789047008620 Bindwijze Paperback / softback
18.80 Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL)
>> Meteen bestellen bij
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Non-boeken
Rubriek Bedrijfskunde
NUR code 800
Betrokkenen Auteur: Michiel Muller, Michiel
Redacteur: Erlijne Runia, Erlijne
ISBN 9789047008620
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2015
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Ondernemen-is-een-abctje kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review