Het membership-model van


Netfl ix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een 'all you can eat'-lidmaatschap. Een win-winsituatie: de klant is koning en het bedrijf heeft vaste inkomsten. Het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offl ine toepasbaar? Robbie Baxter meent van wel, en toont dat aan met voorbeelden van Starbucks, T-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele andere grote en kleine bedrijven. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte, praktische hoofdstukken laat Baxter zien wat het membership-model inhoudt, hoe je het in jouw bedrijfstak kunt pzetten en welke aspecten daarbij van belang zijn.

Auteur Robbie Kellman Baxter, Robbie
ISBN 9789047008972 Bindwijze Paperback / softback
25.37 Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL)
>> Meteen bestellen bij
Het membership-model
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Non-boeken
Rubriek Bedrijfskunde
NUR code 800
Betrokkenen Auteur: Robbie Kellman Baxter, Robbie
Vertaler: Robert Neugarten, Robert
ISBN 9789047008972
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2015
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Het-membership-model kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review