Het membership-model van Robbie Kellman Baxter, Robbie
Netfl ix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een 'all you can eat'-lidmaatschap. Een win-winsituatie: de klant is koning en het bedrijf heeft vaste inkomsten. Het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offl ine toepasbaar? Robbie Baxter meent van wel, en toont dat aan met voorbeelden van Starbucks, T-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele andere grote en kleine bedrijven. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte, praktische hoofdstukken laat Baxter zien wat het membership-model inhoudt, hoe je het in jouw bedrijfstak kunt pzetten en welke aspecten daarbij van belang zijn.
€ 25.37
Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Non-boeken |
Rubriek | Bedrijfskunde |
NUR code | 800 |
Betrokkenen | Auteur: Robbie Kellman Baxter, Robbie Vertaler: Robert Neugarten, Robert |
ISBN | 9789047008972 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Jaar uitgave | 2015 |
Taal | nl |
Druk | 1 |
Geïllustreerd | Nee |
Publicatie status | Active |
Het-membership-model kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10