De ultieme vraag 2.0 van Frederick Reichheld, Frederick
'Zou u ons aan een vriend aanraden?' Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je 'tegenstanders' (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en 'promoters' (ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft bedrijven in allerlei branches een nieuw leven gegeven. NPS is uitgegroeid tot een succesvolle methode die minstens zo krachtig is als Six Sigma. In deze volledig herziene en uitgebreide editie tonen Fred Reichheld en zijn collega Rob Markey aan dat NPS voor buitengewone resultaten zorgt. Aan de basis ligt een feedbackproces als krachtig instrument om werknemers te motiveren en klanten voor je te winnen. Nieuw zijn de vele praktijkcases van bedrijven die hun customer experience met NPS wisten te verbeteren.
€ 28.19
Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Bedrijfskunde |
Rubriek | Management algemeen |
NUR code | 801 |
Betrokkenen | Auteur: Frederick Reichheld, Frederick Auteur: Rob Markey, Rob Vertaler: Elles Assink-Kroon, Elles |
ISBN | 9789047009450 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Jaar uitgave | 2016 |
Taal | nl |
Druk | 2 |
Geïllustreerd | Nee |
Publicatie status | Active |
De-ultieme-vraag-20 kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10