De relatie-economie van Xavier van Leeuwe, Xavier
Dat goed gebruik van data een bedrijf veel kan opleveren, is duidelijk. Waar het veel leidinggevenden aan ontbreekt is een goede visie op de volgende stap: wat doen we met al die informatie? Het doel, beter klantcontact en bouwen aan langlopende relaties, moet centraal staan. Vaak blijkt dat je daarvoor geen Big Data nodig hebt, maar slim moet werken met de data die je al verzamelt. De auteurs van dit boek leggen uit hoe je dat doet. Ze putten hierbij uit hun ervaringen met innovatieve projecten in de dagbladensector. Door goed te kijken naar hun klantenbestand en aan de keukentafel te luisteren naar individuele klanten konden ze onnodige uitgaven voor bijvoorbeeld proefabonnementen stoppen en het aantal opzeggingen met 50 procent verminderen. Deze ervaring is breed toepasbaar. Relatiemanagement (al dan niet via abonnementen) is voor allerlei branches een logische stap â?? denk aan energie, voedsel, entertainment, vervoer en andere diensten. â?¢ Laat data voor je werken â?¢ Ontwikkel begrip van je klanten â?¢ Bouw langdurige relaties
€ 26.31
Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL) >> Meteen bestellen bij
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Bedrijfskunde |
Rubriek | Marketing |
NUR code | 802 |
Betrokkenen | Auteur: Xavier van Leeuwe, Xavier Auteur: Matthijs van de Peppel, Matthijs Auteur: Matt Lindsay, Matt Vertaler: Elles Assink-Kroon, Elles |
ISBN | 9789047010814 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Jaar uitgave | 2017 |
Taal | nl |
Druk | 1 |
Geïllustreerd | Nee |
Publicatie status | Active |
De-relatie-economie kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10