Sales! van


De omzet verhogen blijkt voor veel organisaties een onbereikbaar doel. Verkoopprocessen zijn niet consistent, de managementinformatie is niet op orde en crm-projecten lopen zelden soepel. Verkopers en accountmanagers halen er niet uit wat erin zit en creeëren geen lerende organisatie. En dan is er natuurlijk nog de klant. Die moet maar kopen wat de verkoper aanbiedt, anders is hij alleen maar lastig. �De klant centraal stellen� lezen we steeds meer, maar wat betekent dat eigenlijk?
Dit is een boek voor verkopers in alle bedrijfstakken: zij die dagelijks met de klant praten Â? en hun managers. Wessel Berkman beschrijft hoe je je verkooporganisatie structureel opbouwt. Geen fata morganaÂ?s, geen sunshine-pump-verhalen meer, maar een logische, overzichtelijke en actiegerichte methode, met eenduidige processen en uitdagend management.
Het doel is een eenduidig verkoopplatform zonder informatieverlies in te richten. Heldere, uitdagende communicatie � tussen de verkopers onderling en hun managers, en tussen de verkoper en zijn klant: dat is het principiële idee, dat zich al ruimschoots in de praktijk bewees.
Je kunt direct met dit boek aan de slag om de eerste resultaten te boeken.

Auteur Wessel Berkman, Wessel
ISBN 9789047060260 Bindwijze Paperback / softback
18.50 Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis >> Meteen bestellen bij
Sales!
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Non-boeken
Rubriek Bedrijfskunde
NUR code 800
Betrokkenen Auteur: Wessel Berkman, Wessel
Auteur: Wessel Berkman
Auteur: Bart de Groot, Bart
Auteur: Bart de Groot
Auteur: Suzanne Franken, Suzanne
Auteur: Suzanne Franken
ISBN 9789047060260
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2010
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Sales kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review