Klanten zijn eigenlijk net mensen van


Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn.

Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!

Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect en het gevoel krijgen dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn klantgerichtheid wil verbeteren, levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant - en niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen. Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk!

Auteur J. Burgers
ISBN 9789052615554 Bindwijze Paperback / softback
17.95 Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis >> Meteen bestellen bij
Klanten zijn eigenlijk net mensen
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Marketing
NUR code 802
Betrokkenen Auteur: J. Burgers
Auteur: M. Pathuis
Auteur: Burgers, J.
Ilustrator: Pathuis, M.
ISBN 9789052615554
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2006
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Klanten-zijn-eigenlijk-net-mensen kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review