We-think van


Je bent wat je deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door
websites als YouTube, LinkedIn en Wikipedia. We-think beschrijft de weergaloze
vloedgolf van creativiteit en vernieuwing die hierdoor op gang is
gekomen en onvermoede krachten herbergt. Want wat betekent dit voor de
manier waarop we ons leven, onze maatschappij en onze organisaties inrichten?
Massaconsumptie zoals we dat nu kennen heeft haar langste tijd gehad. In
het We-think-tijdperk consumeren klanten niet meer passief maar staat
massaparticipatie voorop. De generatie die opgroeit met internet wil niet
alleen toekijken maar ook meedoen. Hun motto: wij denken dus wij bestaan.
In dit verrassende boek laat de auteur zien hoe u voor uzelf en uw organisatie
het maximale uit We-think kunt halen. Het is het resultaat van een uniek
online-experiment van gezamenlijke creativiteit waarbij honderden mensen
over de hele wereld betrokken waren.
We-think is verplichte kost voor iedereen, scepticus of fan, die wil weten
of het web nu écht zo machtig is als wel wordt beweerd.
Charles Leadbeater is een van Â?s werelds belangrijkste autoriteiten op het
gebied van creativiteit en innovatie binnen organisaties. Hij adviseerde op
internationaal niveau bedrijven, steden en regeringen en was jarenlang de
adviseur van Tony Blair. In 2005 werd hij uitgeroepen tot een van de grootste
managementdenkers ter wereld.


Auteur Charles Leadbeater, Charles
ISBN 9789052617343 Bindwijze Paperback / softback
32.95 Levertijd: 2 werkdagen >> Meteen bestellen bij
We-think
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Management algemeen
NUR code 801
Betrokkenen Auteur: Charles Leadbeater, Charles
Auteur: onbekend
Auteur:
Auteur: Charles Leadbeater
Vertaler: Carla Zijlemaker, Carla
Vertaler: Carla ZIjlemaker
ISBN 9789052617343
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2009
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
We-think kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review