Handboek friendraising van


Donateurs zijn geen wandelende portemonnees, maar mensen die willen helpen de wereld een stukje mooier, gezonder, schoner of rechtvaardiger te maken. Mensen met een interessant netwerk, specifieke expertise, of met behoefte aan zinvolle besteding van hun vrije tijd. Waarom focussen we dan nog steeds vooral op het ontvangen van hun gift? Het is tijd voor een mentaliteitsverandering. Het is tijd voor friendraising, naast fundraising.

Friendraising is het stimuleren van betrokkenheid bij je organisatie en het bouwen van duurzame vriendschappen met personen, stichtingen of bedrijven met het doel allebei de vruchten van deze relatie te plukken. Het toepassen van friendraising gaat van steeds groter belang zijn voor organisaties. En dan vooral in de non-profit sector, waar media en donateurs steeds kritischer zijn, individuen op eigen initiatief contact zoeken met goede doelenorganisaties en donateurs naast hun giften ook graag zelf acties opzetten om te helpen de dromen van non-profit organisaties waar te maken.

Het Handboek Friendraising is inspirerend en bovenal zeer praktisch. Het is een handleiding om tot een plan van aanpak te komen, waarbij je 21 strategieën en vele ideeën krijgt aangereikt. Het is geschreven voor alle medewerkers en betrokkenen van een organisatie, voor zowel de receptioniste als de directeur, de fondsenwerver als de voorzitter.

Auteur Vera Peerdeman
ISBN 9789057308888 Bindwijze Hardback
27.73 Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL)
>> Meteen bestellen bij
Handboek friendraising
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Theologie
Rubriek Economie en bedrijf algemeen
NUR code 780
Betrokkenen Auteur: Vera Peerdeman
Auteur: Vera Peerdeman, Vera
ISBN 9789057308888
Bindwijze Hardback
Jaar uitgave 2012
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Handboek-friendraising kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review