De act factor van


Merken maken reclame om resultaat te behalen. Zo makkelijk als dat klinkt, zo moeilijk is het in de praktijk van vandaag. Adverteren en communiceren is niet meer genoeg om de consument in beweging te krijgen. Activeren is het motto. Op een manier die de merkwaarden benut en versterkt. Merken en mensen bij elkaar brengen, dat vereist creativiteit, mensenkennis, expertise en een focus op dingen dóen. Het vraagt om een aanpak die zo relevant en opMERKelijk is dat de consument er graag mee aan de slag wil. Een aanpak, kortom, met de Act Factor.

Auteur Tim den Heijer
ISBN 9789082152104 Bindwijze Hardback
19.95 Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld is volgende werkdag in huis! >> Meteen bestellen bij
De act factor
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Reclame
NUR code 803
Betrokkenen Auteur: Tim den Heijer
Auteur: Tim den Heijer, Tim
ISBN 9789082152104
Bindwijze Hardback
Jaar uitgave 2013
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
De-act-factor kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review