De act factor van Tim den Heijer
Merken maken reclame om resultaat te behalen. Zo makkelijk als dat klinkt, zo moeilijk is het in de praktijk van vandaag. Adverteren en communiceren is niet meer genoeg om de consument in beweging te krijgen. Activeren is het motto. Op een manier die de merkwaarden benut en versterkt. Merken en mensen bij elkaar brengen, dat vereist creativiteit, mensenkennis, expertise en een focus op dingen dóen. Het vraagt om een aanpak die zo relevant en opMERKelijk is dat de consument er graag mee aan de slag wil. Een aanpak, kortom, met de Act Factor.
€ 19.95
Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld is volgende werkdag in huis!
>> Meteen bestellen bij
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Bedrijfskunde |
Rubriek | Reclame |
NUR code | 803 |
Betrokkenen | Auteur: Tim den Heijer Auteur: Tim den Heijer, Tim |
ISBN | 9789082152104 |
Bindwijze | Hardback |
Jaar uitgave | 2013 |
Taal | nl |
Druk | 1 |
Geïllustreerd | Ja |
Publicatie status | Active |
De-act-factor kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10