Power to the people van


De Nederlandse gezondheidszorg is de laatste jaren sterk veranderd. Patiënt en cliënt staan centraal en gemeenten en verzekeraars ontpoppen zich als kritische zorginkopers. De woorden innovatieve en doelmatige oplossingen liggen op ieders lippen bestorven. Onmiddellijk gevolgd door de opdracht aan zorgorganisaties om marktgerichter, klantgerichter en ondernemender te worden om te kunnen blijven bestaan. Maar de invoering van marketing in de zorg, is in de praktijk vaak lastiger dan gedacht. Power to the people beschrijft hoe je als zorgorganisatie marktgericht wordt en hoe je marketing als nieuwe discipline met succes kunt invoeren in de eigen zorgorganisatie. Power to the people beschrijft hoe Pluryn dit vanaf 2008 heeft aangepakt en wat daarbij belangrijke lessons learned zijn geweest. Power to the people biedt je praktische inzichten, praktijkvoorbeelden, concepten, ontwerpen en tips. Het vormt daarmee een inspirerend hulpmiddel voor bestuurders, directeuren, managers en medewerkers die zich bezighouden met de invoering van marketing in hun zorgorganisatie.

Auteur Marian Draaisma, Marian
ISBN 9789082340303 Bindwijze Paperback / softback
29.95 Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis >> Meteen bestellen bij
Power to the people
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Marketing
NUR code 802
Betrokkenen Auteur: Marian Draaisma, Marian
Auteur: Sjors van Leeuwen, Sjors
Ilustrator: Geert Gratama, Geert
ISBN 9789082340303
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2015
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Power-to-the-people kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review