Verleid de klant van Rob Snoeijen
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor jou als ondernemer of (sales)professional. Want wie klanten op de juiste manier weet te verleiden, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En daarmee zet je jezelf flink op voorsprong.
In Verleid de Klant geven Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge doeltreffende verleidingstechnieken en praktische tips om het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier te beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue. Van een verleidelijke eerste indruk en verleidelijk taalgebruik tot offline en online verleiding. Duidelijk wordt hoe je je zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal inzet om onweerstaanbaar te zijn voor je klanten. Mogen we je verleiden? Lees dit boek!
Sales-Inspirator Rob Snoeijen is met meer dan 25 jaar ervaring een salesprofessional pur sang. Vanuit zijn initiatief SalesTopics is hij trainer, coach, spreker en ondernemer. Hij schreef eerder de bestsellers Verras de Klant en Knuffel de Klant.
Daniëlle de Jonge is commercieel coach en trainer, spreker en ondernemer. Met een praktische, eigentijdse en inspirerende aanpak helpt zij bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Zij weet ondernemers en (sales)professionals te prikkelen om zich onderscheidend te profileren en op die manier klanten te werven en te behouden.
Na een studie Bedrijfseconomie heeft Daniëlle diverse commerciële functies in de binnen- en buitendienst vervuld. Sinds circa twaalf jaar werkt zij als trainer van commerciële vaardigheden en in 2006 startte zij haar eigen bedrijf: Divario | commerciële communicatie. Met haar team traint en coacht ze ondernemers en professionals, waarbij zowel persoonlijke als schriftelijke communicatie alle aandacht krijgt. De variatie in diensten - van (online)workshops en maatwerktrajecten tot de VIP-dag 'onweerstaanbaar zakendoen' en een intensief vijfmaandenprogramma - zorgt dat er voor iedere vraag een passend antwoord en een passende oplossing is. Daniëlle is bedenker van het concept 'De vijf eigenschappen van zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn'.
Wekelijks schrijft Daniëlle praktische artikelen en tips over marketing, sales en acquisitie op haar website commercielecommunicatie.nl en in diverse social media. Artikelen en columns van haar hand zijn tevens te vinden in onder meer Tips & Advies Verkoop en salesonline.nl.
LinkedIn: nl.linkedin.com/in/danielledejonge
Twitter: www.twitter.com/danielledejonge
Facebook: www.facebook.com/commercielecommunicatie
YouTube: www.youtube.com/divariocc
www.commercielecommunicatie.nl
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Bedrijfskunde |
Rubriek | Marketing |
NUR code | 802 |
Betrokkenen | Auteur: Rob Snoeijen Auteur: Rob Snoeijen, Rob Auteur: Danielle de Jonge Auteur: Danielle de Jonge, Danielle Ilustrator: Ernest Utermark Ilustrator: Ernest Utermark, Ernest |
ISBN | 9789089651471 |
Bindwijze | Hardback |
Jaar uitgave | 2013 |
Taal | nl |
Druk | 1 |
Geïllustreerd | Ja |
Publicatie status | Active |
Verleid-de-klant kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10