De difference map van


#1-bestseller op het gebied van marketing en sales op Amazon.com Hoe bereik je je klanten? Niet door simpelweg op een andere of steeds nadrukkelijkere manier aanwezig te zijn. En toch kiezen veel organisaties nog altijd voor deze aanpak. Maar stel dat je een markt zou kunnen creëren waarin klanten voor jou kiezen. Dat je met een compleet vernieuwend aanbod zou kunnen komen. Dat je zelf je concurrentie zou kunnen zijn. Wat zou er dan gebeuren? In De difference map laat Bernadette Jiwa zien hoe merken als Airbnb, Uber en Apple erin zijn geslaagd om deze weg in te slaan. Ze introduceert een doeltreffende methode om je business en je marketing op één A4 te vernieuwen. Zodat je in staat bent om kansen te herkennen die waarde creëren en om producten of diensten te ontwikkelen waar klanten écht op zitten te wachten. Zodat je in staat bent om het verschil te maken. Bernadette Jiwa werd in 2012 gekozen tot beste blogger van Australië. Ze is spreker, brandspecialist en auteur van drie #1-bestsellers op Amazon.com. Ze is een van de top 100-brandspecialisten op Twitter die je móét volgen.

Auteur Bernadette Jiwa, Bernadette
ISBN 9789089652300 Bindwijze Paperback / softback
16.87 Levertijd: Wordt verstuurd binnen: Ca. 3 werkdagen
>> Meteen bestellen bij
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Management algemeen
NUR code 801
Betrokkenen Auteur: Bernadette Jiwa, Bernadette
Redacteur: Josien van der Laan, Josien
Redacteur: Bingen am Rhein, Bingen
ISBN 9789089652300
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2014
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
De-difference-map kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review