Klantsignaalmanagement van


Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meestal worden die geregistreerd en vervolgens wordt er een lijst opgesteld met verbeteracties en daarna ... tja, daarna lopen bedrijven vaak vast. Welke verbeteracties moeten als eerst opgepakt worden? Welke acties leiden tot het meeste resultaat? En hoe toon je aan dat klantbeleving geld oplevert voor de organisatie? Dit zijn de kernvraagstukken voor klantsignaalmanagement: een methodiek die klantbeleving bestuurbaar maakt op klanttevredenheid én op kosten. In Klantsignaalmanagement loodst Zanna van der Aa je door alle stappen die nodig zijn om klantbeleving succesvol op de kaart te zetten. Met een sterke combinatie van theoretische onderbouwing en pragmatische toepassing biedt zij inspiratie door middel van praktijkcases, tips en trucs en lessons learned. Kernpunt van het succes van haar methode is meetbaar resultaat en daarmee het financieel zichtbaar maken van de voordelen voor de organisatie.

Auteur Zanna van der Aa, Zanna
ISBN 9789089653376 Bindwijze Paperback / softback
23.45 Levertijd: Wordt verstuurd binnen: Ca. 3 werkdagen
>> Meteen bestellen bij
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Management algemeen
NUR code 801
Betrokkenen Auteur: Zanna van der Aa, Zanna
Redacteur: Josien Moerman, Josien
ISBN 9789089653376
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2016
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Klantsignaalmanagement kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review