De interne keuken van


Een sterk merk, dat vind je binnenin De wereld verandert. De concurrentie woedt heviger dan ooit. Elke organisatie stelt zichzelf de vraag: 'Hoe kan ik competitief blijven in deze nieuwe wereld?' Die oplossing zoekt de manager vaak buiten de organisatie. Vreemd, want de oplossing ligt niet daar, maar net in jeĀ  organisatie. Je hebt de oplossing nu al binnen handbereik. Je moet ze alleen kunnen vinden. Bij je mensen. Maar hoe doe je dat? De organisatie is vervreemd van de mens achter de stakeholder. Hoe kunnen we terug connecteren? De interne keuken legt uit hoe managers hun organisatie van binnenuit kunnen opbouwen tot een krachtig en competitief merk.

Auteur Guy Ooms, Guy
ISBN 9789401406062 Bindwijze Digital download
13.99 Levertijd: Direct te downloaden >> Meteen bestellen bij
De interne keuken
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Marketing
NUR code 802
Betrokkenen Auteur: Guy Ooms, Guy
Auteur: Guy Ooms
ISBN 9789401406062
Bindwijze Digital download
Jaar uitgave 2012
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
De-interne-keuken kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review