De conversation manager van Steven van Belleghem
De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijk concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van conversation management met tal van handige online tools die u helpen in uw nieuwe job: Conversation Manager. 'Dit is een bijzonder goed boek. Echt een heel sterke analyse van hoe communicatie vandaag werkt. Bovendien vlot om lezen en rijk geïllustreerd met vele voorbeelden en feiten zoals het een professional van InSites betaamt. Iedereen die in marketing, media of communicatie zijn job nog enigszins behoorlijk wil invullen: just read it.' Marc Michils Chairman Saatchi&Saatchi Brussels en algemeen directeur Vlaamse Liga tegen Kanker 'Eindelijk een boek dat niet alleen aangeeft dat de consument veranderd is, maar dat praktische inzichten geeft hoe je daar dient op in te spelen. Verplichte lectuur voor iedereen die te maken heeft met consumentenmarketing.' Gino Van Ossel Professor marketing Vlerick Business School 'Als je doet wat je altijd gedaan hebt, zul je niet krijgen wat je altijd gekregen hebt. Kortom, omgevingen veranderen en bedrijven moeten zich daaraan aanpassen. Ofwel, wat gisteren nog goed was, is het daarom morgen niet meer. De Conversation Manager biedt een perspectief op hoe je je bedrijf op de toekomst kunt voorbereiden.' Bart Claes ceo jbc
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Bedrijfskunde |
Rubriek | Marketing |
NUR code | 802 |
Betrokkenen | Auteur: Steven van Belleghem Auteur: Steven van Belleghem, Steven |
ISBN | 9789401408332 |
Bindwijze | Digital download |
Jaar uitgave | 2013 |
Taal | nl |
Druk | 14 |
Geïllustreerd | Nee |
Publicatie status | Active |
De-conversation-manager kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10