Storytelling van


Storytelling is meer dan alleen verhaaltjes Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag stelt waarom iets niet aanslaat. De reden is simpel: omdat het niet boeit. Omdat er niemand op zit te wachten. Het vertellen van verhalen is een kunst, maar wel een die ook in het bedrijfsleven een rol kan spelen. Verhalen maken content duidelijker, brengen organisaties onder de aandacht, maken een merk tastbaar. Als je weet hoe het concept te gebruiken, vormt Storytelling een haast onmisbaar instrument in een modern marketingarsenaal. Via voorbeelden en inzichten uit de praktijk maakt Guido Everaert in Storytelling duidelijk hoe rijk de techniek wel kan zijn en wat ze kan bijdragen aan de marketing van merken en organisaties. Kernbegrippen en basistechnieken worden geïllustreerd, minder voor de hand liggende maar belangrijke aspecten komen uitvoerig aan bod. In Storytelling bundelt de auteur meer dan twee decennia ervaring in marketing, communicatie en copywriting in een vlot leesbaar geheel dat geen enkel aspect van storytelling voor bedrijven onbesproken laat: van personages tot doelpubliek, van basisplots tot social media.

Auteur Guido Everaert
ISBN 9789401416696 Bindwijze Paperback / softback
19.99 Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld is volgende werkdag in huis! >> Meteen bestellen bij
Storytelling
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Recht algemeen
NUR code 820
Betrokkenen Auteur: Guido Everaert
Auteur: Guido Everaert, Guido
ISBN 9789401416696
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2014
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Storytelling kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review