Marketing van


Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken â??De conversation managerâ?? en â??De conversation companyâ??.

Auteur S van Belleghem
ISBN 9789401417068 Bindwijze Digital download
39.99 Levertijd: direct te downloaden >> Meteen bestellen bij
Marketing
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Marketing
NUR code 802
Betrokkenen Auteur: S van Belleghem
Auteur: Steven van Belleghem
Auteur: Steven van Belleghem, Steven
ISBN 9789401417068
Bindwijze Digital download
Jaar uitgave 2014
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Marketing kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review