Uit liefde voor de klant van Els Dhaeze
Ken je klant Op basis van interviews met meer dan 50 bedrijven en meer dan 200 klantenervaringen biedt Uit liefde voor de klant aan beide partijen nieuwe ideeën om het beste uit de ander te halen. Om praktijkervaringen te verduidelijken, na te bootsen en te verbeteren, staat het boek bovendien boordevol concrete voorbeelden, oefeningen en methodes. Ga meteen aan de slag!
Ontdek nog meer over het boek op www.uitliefdevoordeklant.be
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Bedrijfskunde |
Rubriek | Personeel en organisatie |
NUR code | 807 |
Betrokkenen | Auteur: Els Dhaeze Auteur: Els Dhaeze, Els |
ISBN | 9789401422604 |
Bindwijze | |
Jaar uitgave | 2014 |
Taal | nl |
Druk | 1 |
Geïllustreerd | Ja |
Publicatie status | Active |
Uit-liefde-voor-de-klant kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10