Het nieuw tv-kijken van Jo Caudron, Jo
Over ons kijkgedrag Hoe kunnen televisieomroepen en -producenten inspelen op de veranderende manier van tv-kijken? Om welk businessmodel vraagt de huidige on-demand-consumptie? Digitalisering breekt door in alle vormen van beeldcultuur. Ook de klassieke tv-wereld ontsnapt hier niet aan. De fragmentatie van de media en het groeiende belang van big data wijzigen het televisiekijken fundamenteel. In dit boek pleiten de auteurs voor een doordachte strategie en een crossmediale benadering: televisieproducties aanbieden op meerdere platformen. Dit met als doel de grenzen tussen de diverse media te laten vervagen en op die manier beter tegemoet te komen aan de wens van de kijker. Want alleen door innovatie, door het omarmen van technologie en door samenwerking kan televisie het massamedium bij uitstek blijven.
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Bedrijfskunde |
Rubriek | Leidinggeven, coachen |
NUR code | 808 |
Betrokkenen | Auteur: Jo Caudron, Jo Auteur: Leo Neels, Leo Auteur: Jo Caudron Auteur: Leo Neels Auteur: Geert Wellens Auteur: Geert Wellens, Geert Auteur: Dirk Wauters, Dirk Auteur: Dirk Wauters |
ISBN | 9789401422628 |
Bindwijze | Digital download |
Jaar uitgave | 2015 |
Taal | nl |
Druk | 1 |
Geïllustreerd | Ja |
Publicatie status | Active |
Het-nieuw-tv-kijken kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10