Het nieuw tv-kijken van


Over ons kijkgedrag Hoe kunnen televisieomroepen en -producenten inspelen op de veranderende manier van tv-kijken? Om welk businessmodel vraagt de huidige on-demand-consumptie? Digitalisering breekt door in alle vormen van beeldcultuur. Ook de klassieke tv-wereld ontsnapt hier niet aan. De fragmentatie van de media en het groeiende belang van big data wijzigen het televisiekijken fundamenteel. In dit boek pleiten de auteurs voor een doordachte strategie en een crossmediale benadering: televisieproducties aanbieden op meerdere platformen. Dit met als doel de grenzen tussen de diverse media te laten vervagen en op die manier beter tegemoet te komen aan de wens van de kijker. Want alleen door innovatie, door het omarmen van technologie en door samenwerking kan televisie het massamedium bij uitstek blijven.

Auteur Jo Caudron, Jo
ISBN 9789401422628 Bindwijze Digital download
23.99 Levertijd: direct te downloaden >> Meteen bestellen bij
Het nieuw tv-kijken
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Leidinggeven, coachen
NUR code 808
Betrokkenen Auteur: Jo Caudron, Jo
Auteur: Leo Neels, Leo
Auteur: Jo Caudron
Auteur: Leo Neels
Auteur: Geert Wellens
Auteur: Geert Wellens, Geert
Auteur: Dirk Wauters, Dirk
Auteur: Dirk Wauters
ISBN 9789401422628
Bindwijze Digital download
Jaar uitgave 2015
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Het-nieuw-tv-kijken kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review