Wat als de klant nee zegt? van


Een antwoord op alle vragen die verkopers zich stellen 'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER' 'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM' 'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE' 'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN PRIORITEIT' 'IK VERDIEN TE WEINIG OP UW PRODUCT' In gesprekken met klanten kan je steeds weer op nieuwe bezwaren botsen. Je zou eigenlijk iemand anders moeten spreken, of een andere keer terugkomen, of je product is toch net niet wat de klant zoekt. Hoe ga je met dergelijke situaties positief om? En hoe laat je de klant inzien dat wat jij aanbiedt toch de beste keuze is? In dit boek leer je hoe je van 'nee' naar 'ja' gaat zonder slinkse trucs te gebruiken of je klant te misleiden. In kernachtige paragrafen en aan de hand van 67 weerstanden leert Wat als de klant nee zegt je omgaan met en anticiperen op moeilijke situaties. Je leert remmingen om te kopen juist in te schatten en te beantwoorden zodat de klant uiteindelijk voor jou kiest. Kortom: de ideale praktijkgids voor iedereen die in aanraking komt met klanten.

Auteur Geert Delobelle, Geert
ISBN 9789401426466 Bindwijze Paperback / softback
19.99 Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis >> Meteen bestellen bij
Wat als de klant nee zegt?
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Marketing
NUR code 802
Betrokkenen Auteur: Geert Delobelle, Geert
Auteur: Kim Duchateau, Kim
ISBN 9789401426466
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2015
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Wat-als-de-klant-nee-zegt kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review