Disruptive selling van


Slimme verkopers gaan voor een aanpak op maat De tijd van de klassieke salesforce is voorbij. Klanten leven mobiel en online en willen op maat benaderd worden. Steeds meer bedrijven matchen op een disruptieve manier vraag en aanbod. Traditionele verkoop, met salesteams en salesmanagers, wordt de uitzondering. Daarom moeten de taken van sales, marketing en customer service hertekend worden. Marketing automation en moderne CRM-tools zijn daarbij noodzakelijk om te kunnen overleven. Disruptive Selling helpt bedrijven bij de transformatie naar het nieuwe tijdperk van sales en customer centricity. Dit is een boek voor directieteams, managers en ondernemers. U heeft een wit blad nodig: een nieuwe start om mee te zijn met de salesrealiteit van vandaag. U bent het de klant en uzelf verschuldigd. There is no excuse for being boring.

Auteur Patrick Maes, Patrick
ISBN 9789401429276 Bindwijze Paperback / softback
28.19 Levertijd: Wordt verstuurd binnen: Ca. 3 werkdagen
>> Meteen bestellen bij
Disruptive selling
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Marketing
NUR code 802
Betrokkenen Auteur: Patrick Maes, Patrick
ISBN 9789401429276
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2016
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Disruptive-selling kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review