Kleur verkoopt van


?HOE BEÏNVLOEDEN KLEUR EN TRENDS ONS KOOPGEDRAG? KAN JOUW MERK PROFITEREN VAN EEN KLEURSTRATEGIE? HOE GA JE ZELF IN JE BEDRIJF AAN DE SLAG MET KLEUR? 85% van de consumenten noemt kleur een van de belangrijkste redenen om een product te kopen. Toch blijft kleur onderbelicht in de bedrijfswereld. In Kleur verkoopt lees je waarom je bedrijf niet om kleur heen kan. Van marketingstrategie tot verpakking: kleur is essentieel voor de positionering en de verkoopcijfers van merken en producten. Dit boek geeft je tips om gefundeerd kleur en trends in te zetten. Alle aspecten van kleurmarketing komen daarbij aan bod, net als inspirerende cases en interviews met experts en ontwerpers van merken als HAY, Vitra, Essentiel, Bang & Olufsen en BMW.

Auteur Hilde Francq, Hilde
ISBN 9789401429313 Bindwijze Paperback / softback
29.99 Levertijd: 3 werkdagen >> Meteen bestellen bij
Kleur verkoopt
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Marketing
NUR code 802
Betrokkenen Auteur: Hilde Francq, Hilde
ISBN 9789401429313
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2017
Taal nl
Druk 2
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Kleur-verkoopt kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review