Contact center management van


Call centers, niet langer het lelijke eendje van het bedrijf Hoe creëren contact centers waarde voor zowel bedrijf als klant? Betekenen sociale media het einde van het contact center? Hoe maken we komaf met het negatieve imago? In België werken zo'n 100.000 mensen in een contact center. Daarmee is het belang ervan voor sales, marketing of customer service niet te negeren. Toch wil het hardnekkige cliché nog steeds dat klanten helemaal niet houden van die onpersoonlijke contact centers. Maar kloppen de stereotypes wel? Contact Center Management gaat de strijd aan met de Calimero-reflex van de sector. Weg van holle theorie of politiek correcte slogans toont het boek hoe je met een contact center écht waarde creëert, zowel voor je klant als voor je bedrijf.

Auteur Jan Smets, Jan
ISBN 9789401433983 Bindwijze Digital download
19.99 Levertijd: direct te downloaden >> Meteen bestellen bij
Contact center management
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Management algemeen
NUR code 801
Betrokkenen Auteur: Jan Smets, Jan
ISBN 9789401433983
Bindwijze Digital download
Jaar uitgave 2016
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Contact-center-management kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review