De klantendriehoek van


Versterk je klantgerichte vaardigheden Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf Versterk je klantgerichte Vaardigheden Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen. Vlucht je bij agressie weg als een hert? Of sla je je klauwen uit als de leeuw? Bekijk je de problemen afstandelijk als de kat? Of leef je je in als een hert? Geef je grenzen aan zoals de leeuw? Of bezorg je uitgebreid informatie zoals de kat?

Auteur Philip Van Kelst, Philip
ISBN 9789401434027 Bindwijze Digital download
15.99 Levertijd: direct te downloaden >> Meteen bestellen bij
De klantendriehoek
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Non-boeken
Rubriek Bedrijfskunde
NUR code 800
Betrokkenen Auteur: Philip Van Kelst, Philip
ISBN 9789401434027
Bindwijze Digital download
Jaar uitgave 2016
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
De-klantendriehoek kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review