Influencers van


?Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in Belgiƫ en Nederland.INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiƫle trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.

Auteur Carole Lamarque, Carole
ISBN 9789401442640 Bindwijze Digital download
23.99 Levertijd: Kijk op website voor meer informatie. >> Meteen bestellen bij
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Marketing
NUR code 802
Betrokkenen Auteur: Carole Lamarque, Carole
Ilustrator: Meulemans
ISBN 9789401442640
Bindwijze Digital download
Jaar uitgave 2017
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Influencers kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review