The future of shopping van Jorg Snoeck, Jorg
Hoe winkelen mensen in de toekomst?
Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen
en grijpt de leegstand in de winkelstraten om zich heen?
Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven?
Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben haar overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaats gemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden.
In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk er zal uitzien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden.
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Bedrijfskunde |
Rubriek | Marketing |
NUR code | 802 |
Betrokkenen | Auteur: Jorg Snoeck, Jorg Auteur: Pauline Neerman, Pauline |
ISBN | 9789401447287 |
Bindwijze | Digital download |
Jaar uitgave | 2017 |
Taal | nl |
Druk | 1 |
Geïllustreerd | Nee |
Publicatie status | Active |
The-future-of-shopping kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10