De guerrillamarketingrevolutie van


Guerrillamarketing was jarenlang een speeltje in de marge van de marketingwereld. Leuk voor ondernemers met een beperkt reclamebudget maar met creatieve ideeën. Die tijd is definitief voorbij: guerrillamarketing ís de nieuwe marketing.

Traditionele reclame laat consumenten koud. Als reclamemaker, marketeer of ondernemer heb je dan ook geen keuze: alleen met verrassende, onorthodoxe acties kun je je publiek nog bereiken en ervoor zorgen dat mensen over jou of je product gaan praten.

Lees ook het gratis e-book over straatguerrilla, download het via www.haystack.nl/guerrilla.

In dit dikke boek vol cases, foto's en tips heeft guerrillamarketinggoeroe Cor Hospes de spelregels van moderne guerrillamarketing verpakt. Hospes wordt gezien als de Nederlandse autoriteit op het gebied van guerrillamarketing.


Auteur Cor Hospes, Cor
ISBN 9789461260260 Bindwijze Hardback
29.95 Levertijd: 2 werkdagen >> Meteen bestellen bij
De guerrillamarketingrevolutie
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Marketing
NUR code 802
Betrokkenen Auteur: Cor Hospes, Cor
Auteur: Cor Hospes
ISBN 9789461260260
Bindwijze Hardback
Jaar uitgave 2012
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
De-guerrillamarketingrevolutie kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review