Nogal lange koekjes of huisgemaakte luxe roomboterassorti van


Dit praktische boekje maakten we voor iedereen die tekst gaat schrijven of beoordelen voor een merk. We geven wat handige regels voor tekstschrijven in het algemeen, maar vooral voor het schrijven van copy, in precies de goede tone-of-voice. De tone-of-voice is de stem van je merk, het is de verbal identity. Ben je marketeer of contentmanager? Zet je namens je merk posts op Facebook of moet je teksten beoordelen van je reclamebureau? Dan is deze praktische gids precies wat je zoekt. Ben je nog niet zo heel lang copywriter, of heb je meer ervaring in website- dan merkenbouw? Ook dan is dit een handig boekje. Daniëlle van Hengst en Willemijn Menken leerden elkaar in 2000 kennen bij TBWA\, een reclamebureau voor grote merken en merken die groot willen worden. Daniëlle studeerde Nederlands aan de UvA en is copywriter bij een reclamebureau in Amsterdam. Willemijn is nu freelance copywriter en geeft ook lessen en workshops in copywriting. www.vanhengst.com www.terplekke.biz

Auteur Daniëlle van Hengst, Daniëlle
ISBN 9789492182647 Bindwijze Paperback / softback
14.95 Levertijd: Wordt verstuurd binnen: Ca. 6 werkdagen
>> Meteen bestellen bij
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Nederlandse taal en letterkunde algemeen
Rubriek Grammatica, lexicografie, rijmboeken, schrijfhulp, taalvaardigheid
NUR code 624
Betrokkenen Auteur: Daniëlle van Hengst, Daniëlle
Auteur: Willemijn Menken, Willemijn
ISBN 9789492182647
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave onbekend
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Nogal-lange-koekjes-of-huisgemaakte-luxe-roomboterassorti kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review