De inzet van touchpoints van Renée van Zijl, Renée
INLEIDING 1 BASISBEGRIPPEN 1.1 Oplage 1.2 Bereik 1.3 Attentiewaard 1.4 Vluchtigheid 1.5 Contactfrequentie 1.6 Kosten 1.7 Communicatievermogen van een medium 1.8 Beheersbaarheid 2 COMMUNICATIEMIDDELEN 2.1 Gesproken, geschreven, audiovisueel en digitaal 2.2 Corporate communicatiemiddelen 2.3 Marketingcommunicatiemiddelen 2.4 Reclame 2.5 Direct marketing 2.6 Salespromotion 2.7 Winkelcommunicatie 2.8 Persoonlijke verkoop, sponsoring en evenement 2.9 Word of Mouth Marketing 3 COMMUNICATIEKANALEN 3.1 Dagblad 3.2 Huis-aan-huisblad 3.3 Magazines 3.4 Televisie 3.5 Radio 3.6 Bioscoop 3.7 Out of Home media 3.8 Online media 4 TOUCHPOINTS IN MEDIAPLANNING 4.1 BOE-model 4.2 Mediaplanning 4.3 Het 5 Itâ??s-model 4.4 Mediastrategie 4.5 Mediaplan INDEX LITERATUURLIJST
- Prijzen
- Specificiaties
- Reviews
Categorie | Bedrijfskunde |
Rubriek | Communicatiekunde algemeen |
NUR code | 810 |
Betrokkenen | Auteur: Renée van Zijl, Renée Redacteur: Désirée van Osch, Désirée |
ISBN | 9789492272027 |
Bindwijze | Paperback / softback |
Jaar uitgave | 2016 |
Taal | nl |
Druk | 1 |
Geïllustreerd | Ja |
Publicatie status | Active |
De-inzet-van-touchpoints kreeg in totaal
0
review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van
0
uit 10