De inzet van touchpoints van


INLEIDING 1 BASISBEGRIPPEN 1.1 Oplage 1.2 Bereik 1.3 Attentiewaard 1.4 Vluchtigheid 1.5 Contactfrequentie 1.6 Kosten 1.7 Communicatievermogen van een medium 1.8 Beheersbaarheid 2 COMMUNICATIEMIDDELEN 2.1 Gesproken, geschreven, audiovisueel en digitaal 2.2 Corporate communicatiemiddelen 2.3 Marketingcommunicatiemiddelen 2.4 Reclame 2.5 Direct marketing 2.6 Salespromotion 2.7 Winkelcommunicatie 2.8 Persoonlijke verkoop, sponsoring en evenement 2.9 Word of Mouth Marketing 3 COMMUNICATIEKANALEN 3.1 Dagblad 3.2 Huis-aan-huisblad 3.3 Magazines 3.4 Televisie 3.5 Radio 3.6 Bioscoop 3.7 Out of Home media 3.8 Online media 4 TOUCHPOINTS IN MEDIAPLANNING 4.1 BOE-model 4.2 Mediaplanning 4.3 Het 5 Itâ??s-model 4.4 Mediastrategie 4.5 Mediaplan INDEX LITERATUURLIJST

Auteur Renée van Zijl, Renée
ISBN 9789492272027 Bindwijze Paperback / softback
18.95 Levertijd: 2 tot 3 werkdagen >> Meteen bestellen bij
De inzet van touchpoints
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Communicatiekunde algemeen
NUR code 810
Betrokkenen Auteur: Renée van Zijl, Renée
Redacteur: Désirée van Osch, Désirée
ISBN 9789492272027
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2016
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
De-inzet-van-touchpoints kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review