Bedrijfskunde van

Campus handboek

Klassieke en moderne visies op bedrijfsvoering onder de loep Bedrijven staan in de volle belangstelling. Faillissementen, kelderende beurskoersen, toplonen en dramatische afslankingen contrasteren met de roep naar innovatie, klantgerichtheid en ondernemerschap. Overal is er blijkbaar beter management nodig. De basisvragen rond leiderschap, ondernemerschap en bedrijfswetenschappen worden dagelijks opnieuw gesteld. Klassieke concepten houden stand, maar ook vele nieuwe begrippen kennen het daglicht. Dit boek biedt een overzicht van de meest actuele inzichten in management, leiding geven, ondernemerschap, innovatie en in de verschillende bedrijfswetenschappen.

Auteur Marc Buelens, Marc
ISBN 9789401408097 Bindwijze Paperback / softback
29.99 Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis >> Meteen bestellen bij
Bedrijfskunde
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Non-boeken
Rubriek Bedrijfskunde
NUR code 800
Betrokkenen Auteur: Marc Buelens, Marc
Auteur: Herman van den Broeck, Herman
Auteur: Marc Buelens
Auteur: Herman van den Broeck
Auteur: Mirjam Knockaert, Mirjam
Auteur: Mirjam Knockaert
ISBN 9789401408097
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2013
Taal nl
Druk 3
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Bedrijfskunde kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review